Sunday 2 December 2012

TAB SOAP

PENGUMUMAN: TAB SOAP YG LAMA SPT GAMBAR DIATAS TIDAK LG DIKELUARKAN,DIGANTI DENGAN SABUN BARU SEPERTI GAMBAR DIBAWAH DGN KHASIAT YG LEBIH BERGANDA SEBERAT 70 GRAM





EX Brightening Cleansing Bar Berwajah baru! Keberkesanan berganda barbading pencuci muka yang lama

Pembersih muka khusus yang direka KHAS untuk merawat kulit bermasalah terutama berhiperpigmentasi dan jerawat sebagai Kombinasi Kepada Tab ex(Sekarang dah Upgrade kepada UPC) untuk kesan rawatan yang lebih menyeluruh dari Luar dan dalam.    

Dicipta Berdasarkan Kajian dan Penemuan TERKINI,Detoxifying Facial Soap ini mengandungi 
 
modifikasi Protein gluthione yang mampu merawat dan membersihkan kulit secara 

menyeluruh.Protein Glutathione memiliki sifat UNIK yang seterusnya dimanfaatkan dalam

rawatan pintar bagi masalah kulit yang pelbagai sehinggakan ianya dinobatkan
 
Ibarat MIMPI MENJADI KENYATAAN.


Faedah
Anti pigmentasi, Anti-jerawat, mengurangkan kesan penuaan, menghilangkan Melasma, Parut luka & jerawat, mengecilkan liang roma, membuang toksin kulit, meratakan warna & mencerahkan kulit serta merawat kulit secara keseluruhan.


Kandungan Tab Soap

Protein Glutathione, Ekstrak Mulberry, Willow Bark, Licorice, Lemon & Aloe Vera

1) PROTEIN GLUTATHIONE
Modifikasi protein unik dan berpaten - bersifat anti oksidan serta memberikan anda perlindungan anti oksidan seperti kesan penuaan awal, jerawat, warna kulit tidak sekata, pigmentasi, penyakit kulit dan ribuan lagi masalah kulit yang lain.


2) EKSTRAK MULBERRY
Agen pencerah berkualiti tinggi dan mahal yang biasa digunakan dalam produk penjagaan kulit ternama. Merawat pigmentasi dan mencerahkan kulit secara sekata.


3) WILLOW BARK
Berfungsi mengurangkan inflamasi - mengurangkan kemerahan dan pembengkakkan pada jaringan kulit yang rosak. Berfungsi menghilangkan jerawat - merawat parut dan bekas jerawat secara signifikan.


4) LICORICE
Berfungsi untuk merawat Eczema dan lain-lain masalah kulit.


5) LEMON
Agen pembersih lembut dan mendalam yang dapat membuang dan menghapuskan semua racun, kuman dan kotoran yang menyerang kulit.


6) ALOE VERA
Agen pelembab semulajadi, menyembuhkan penyakit kulit seperti psoriasis. Bersifat anti-radang kulit  dan menyegarkan kulit.



No comments:

Post a Comment