Monday, 24 December 2012

Tuesday, 18 December 2012

Miracle tab Sale

salam...

miracletab merupakan satu produk kecantikan untuk anda.
sesuai untuk semua lapisan umur.
jangan lepaskan peluang anda untuk memiliki kulit yang cantik
seperti mereka-mereka yang lain di luar sana.
dapatkan di sini dengan segera




tab soap = RM70
hd essence = RM80
awf whitening = RM100
ex RA = RM130/ 20 sachet
upc = RM180/ 30 sachet
mask = RM160/ 1 box

Monday, 17 December 2012

KElebihan EX Radiance Activator



Produk minuman kecantikan pertama yang diformulasikan untuk menaikkan seri kulit.
EX Radiance Activator merupakan jawapan bagi mereka yang mendambakan seri kulit yang cerah sekata, bersinar sihat yang mampu memukau setiap mata memandang. Bukan itu sahaja, malah EX Radiance Activator mampu mencerahkan kulit, parut, pigmentation, sunburn, menghalang pengeluaran melanin (sel kulit gelap) yang berlebihan dan menyekatakan warna kulit. Selain dapat mengurangkan garis halus, kedut, menegangkan kulit dan mengembalikan keremajaan dan keanjalan kulit.

Kandungan:
Protein IllumiCel Complex™menghalang pemurungan sel kulit berlaku dengan memberikan setiap satunya nutrisi yang diperlukan seterusnya membuatkannya bercahaya dan sihat. Memberikannya traslucensi dari semua lapisan kulit, membalikan setiap sinar cahaya sehinggakan kulit kelihatan seaakan bercahaya dari dalam. Spectrum cahaya bukan sahaja dibalikkan dari permukaan kulit, tetapi juga dari dalam kulit.

Protein Fruitrix Nutrients™menyegarkan kulit dan membekalkan kulit dengan nutrisi buah-buahan semulajadi yang terbaik, menghalang radikal bebas menyerang kulit, memperbaiki jaringan kulit yang rosak, sehingga kulit tampak licin, muda dan bebas dari sebarang masalah.Kedua-dua protein diadun dalam serbuk yang mudah larut serta partikel halus senang diserap oleh badan, seterusnya dihantar ke bahagian dalam kulit yang memberikan hasil dramatik dalam masa yang pantas

Adakah halal dan selamat?Halal. Hanya asas tumbuhan digunakan dalam kandungan minuman kecantikan EX Radiance Activator ini. Tiada sumber haiwan.

Selamat, tiada kesan sampingan.

Sesuai untuk siapa?Sesuai untuk semua jenis kulit, wanita dan lelaki berusia 16 tahun keatas.

Ada pantang?Tiada pantang, boleh diambil bersama produk lain. Boleh diminum semasa haid.

Cara Pemakanan:Sekali sehari, diminum sebelum tidur atau selepas sarapan, untuk hasil yang cepat, minum dua kali sehari, selepas sarapan dan sebelum tidur.

Berapa lama untuk melihat hasil:Hasil boleh dilihat dalam 2 minggu (jika dimimum 2 kali sehari, maka hasil dalam seminggu)

Apakah khasiat EX Radiance Activator:1. Memberikan dan menaikkan seri seluruh kulit melalui teknologi protein IllumiCel Complex.
2. Mencerahkan kulit, mengurangkan kesan parut.
3. Menghalang radikal bebas dan melambatkan penuaan kulit, badan, rambut dan kuku.
4. Menyegarkan dan menegangkan kulit
5. Mengecilkan pori, mengawal pengeluaran sebum dan menghalang jerawat
6. Memperbaiki struktur kulit menjadikannya lebih halus dan licin

Khasiat bergandaBerbeza dengan produk lain, sepeket EX Radiance Activator mempunyai kandungan kaya khasiat seberat 15gram, berbanding dengan produk lain yang rata-rata hanya seberat 5gram per paket.

Rasa EX Radiance ActivatorEX Radiance Activator juga adalah merupakan minuman yang sedap diminum berbanding setengah produk yang mempunyai bau tersendiri.


pm or sms saya untuk tempahan dan maklumat lanjut..jangan malu-malu. ^__^



Monday, 10 December 2012

YES: MirACLE EX year AND sale






1) EX Brightening Cleansing Bar/RM70/70g

2) HD Glow Essence/RM80/50ml

3) Radiance Activator/20 sachet/RM130

4) Advanced Whitening Fluid/RM100/30ml

5) NEW Ultra Brightening Mask x 34g RM160 

6) NEW EX Ultimate Perfecting Complex SF (UPC SF/RM180/30sachet)

 
 
YEAR END SALE PRICE :
 
 

SET A --@ SOAP + HD + AWF + UPC SF + RA = RM500 (Normal RM560)

 SET B --@ SOAP + HD + RA + AWF = RM340 (Normal RM380)

 SET C --@ SOAP + HD + UPC + AWF = RM380 (Normal RM430)

 

SET E --@ UPC SF + RA = RM280 (Normal RM310)

 SET F --@ 2 RA = RM240 (Normal RM260)

 SET G --@ 2 UPC SF = RM320 (Normal RM360)

SET H --@ 1 KOTAK MASK = RM120 (Normal RM160)


berminat??just pm me! special price setahun sekali.
 

Wednesday, 5 December 2012

TAB HIGH DEFINITION (HD)




TAB HIGH DEFINITION
Hydrating Glow Essence






Rahsia kecantikan kulit sihat yang cerah bersinar pelengkap bg ketiga2 set rahsia kecantikkan ni.

Product yg sgt best ini diformulasikan untuk mencerahkan & menaikkan seri kulit kusam serta tidak bermaya.
HD akan memperbaharui kulit dengan lembut, sambil memperbaiki kehalusan dan kecantikan tekstur kulit.
Molekul pelembab unik yang halus dapat diserap jauh untuk merawat kulit, disamping mengecilkan pori sehingga kulit tampak bercahaya, segar dan bebas daripada stres dan serangan radikal bebas.

Essence PELEMBAB dan PENCERAH yang menyingkap seri semulajadi kulit dan seterusnya memberikan kecantikan yang maksimum. Meminimumkan ketidaksempurnaan kulit wajah dari bekas luka, jerawat, bintik-bintik penuaan dan kedutan serta menyekatakan warna kulit/

Rawatan sempurna yang melengkapi Tab EX/ XY dan Tab Soap. memelihara dan menjaga sel-sel kulit, walau dalam keadaan kulit yang rosak teruk sekalipun.

Dapatkan kulit yang bebas dari cela, berseri dan cerah bersinar, jauh lebih cantik dari dahulu...

Tidak menyumbat pori. Tiada pewarna dan pewangi tambahan.
Diuji di bawah kawalan dermatologis.
Ideal untuk semua jenis kulit - termasuk kulit sensitif
Halal


Saiz: 50 ml


PANDUAN memakai
Sapukan pada kulit yang bersih, sendirian atau di bawah krim/losyen lain(ganti Toner)

KANDUNGAN:
Air Reverse Osmosis, Pati Sake Murni, Protein Glutathione, Vitamin C & E, Pati Aburtin.

PRICE : RM 80





p/s: drop your comment here..sms or call untuk sebarang pertanyaan atau oder...






Sunday, 2 December 2012

TAB SOAP

PENGUMUMAN: TAB SOAP YG LAMA SPT GAMBAR DIATAS TIDAK LG DIKELUARKAN,DIGANTI DENGAN SABUN BARU SEPERTI GAMBAR DIBAWAH DGN KHASIAT YG LEBIH BERGANDA SEBERAT 70 GRAM





EX Brightening Cleansing Bar Berwajah baru! Keberkesanan berganda barbading pencuci muka yang lama

Pembersih muka khusus yang direka KHAS untuk merawat kulit bermasalah terutama berhiperpigmentasi dan jerawat sebagai Kombinasi Kepada Tab ex(Sekarang dah Upgrade kepada UPC) untuk kesan rawatan yang lebih menyeluruh dari Luar dan dalam.    

Dicipta Berdasarkan Kajian dan Penemuan TERKINI,Detoxifying Facial Soap ini mengandungi 
 
modifikasi Protein gluthione yang mampu merawat dan membersihkan kulit secara 

menyeluruh.Protein Glutathione memiliki sifat UNIK yang seterusnya dimanfaatkan dalam

rawatan pintar bagi masalah kulit yang pelbagai sehinggakan ianya dinobatkan
 
Ibarat MIMPI MENJADI KENYATAAN.


Faedah
Anti pigmentasi, Anti-jerawat, mengurangkan kesan penuaan, menghilangkan Melasma, Parut luka & jerawat, mengecilkan liang roma, membuang toksin kulit, meratakan warna & mencerahkan kulit serta merawat kulit secara keseluruhan.


Kandungan Tab Soap

Protein Glutathione, Ekstrak Mulberry, Willow Bark, Licorice, Lemon & Aloe Vera

1) PROTEIN GLUTATHIONE
Modifikasi protein unik dan berpaten - bersifat anti oksidan serta memberikan anda perlindungan anti oksidan seperti kesan penuaan awal, jerawat, warna kulit tidak sekata, pigmentasi, penyakit kulit dan ribuan lagi masalah kulit yang lain.


2) EKSTRAK MULBERRY
Agen pencerah berkualiti tinggi dan mahal yang biasa digunakan dalam produk penjagaan kulit ternama. Merawat pigmentasi dan mencerahkan kulit secara sekata.


3) WILLOW BARK
Berfungsi mengurangkan inflamasi - mengurangkan kemerahan dan pembengkakkan pada jaringan kulit yang rosak. Berfungsi menghilangkan jerawat - merawat parut dan bekas jerawat secara signifikan.


4) LICORICE
Berfungsi untuk merawat Eczema dan lain-lain masalah kulit.


5) LEMON
Agen pembersih lembut dan mendalam yang dapat membuang dan menghapuskan semua racun, kuman dan kotoran yang menyerang kulit.


6) ALOE VERA
Agen pelembab semulajadi, menyembuhkan penyakit kulit seperti psoriasis. Bersifat anti-radang kulit  dan menyegarkan kulit.



Thursday, 29 November 2012

tesTimoNi pEnggUna MIracLe Tab


















testimoni dari pengguna miracle tab
mungkin anda pernah lihat testimoni nie ..
tapi inilah bukti & kesan
pengguna yang menggunakan produk nie
so, jangan ketinggalan dan lepaskan peluang yang ada untuk anda rasai sendiri
keberkesanannya..
anda juga mapu memiliki kulit yang cantik & bersih seperti mereka..


nota: pm saya untuk maklumat lanjut dan tempahan..

Monday, 26 November 2012

EX Ultimate Perfecting Complex SF







RM180.00/ 30 sachets
THE AWESOME PRODUCT
  • Mencerahkan dan meningkatkan seri kulit. Menghapus dan mencegah pembentukan pigmentasi.
  • Anti Penuaan. Mengurangkan kedutan, menghapuskan garis-garis halus & patch kering, menegangkan kulit, meningkatkan keanjalan kulit & melindungi kulit dari UVA & UVB dan bahaya alam sekitar.
  •  Anti Jerawat. Menghapuskan jerawat degil dan mengecilkan pori-pori kulit dan mengurangkan sebum.
  • Membaiki sistem kulit. Menyekat pembentukan pori terbuka, selulit dan parut.
  • Mencegah Kehilangan rambut. Merangsang pertumbuhan, menyampaikan nutrien penting untuk rambut berkilau & bersinar
  • Mengoptimum kesihatan. Meningkatkan sistem imunisasi badan, stress dan kemurungan.
  • Sesuai untuk semua jenis kulit, serta penyelesaian kepada semua masalah kulit. Dengan serta-merta, kulit kelihatan segar dan sihat dan berseri hanya dalam seminggu sahaja.
    INGREDIENTS :Collagen, L-Glutathione, L-Ornithine, Vitamin C, Vitamin E, Grape Seed Extract, Pine Bark Extract, Litchi Seed Extract, Peach Juice Powder, Lychee Juice PowderHalal. No Animal Source.Tidak sesuai untuk ibu mengandung. Boleh dimakan oleh lelaki & wanita berumur 16 tahun ke atas. Hasil boleh dilihat dalam 2 minggu.

    CARA PENGAMBILAN :
    Masukkan secara perlahan-lahan ke dalam mulut dan enjoy rasa UPC yg lazat tu yer

BERMINAT pm saya.COD area kangar,jitra & alor setar.

Monday, 19 November 2012

Tips untuk Pengguna Tab Soap

salam...

saya nak kongsi sedikit tips untuk pengguna
produk miracletab...
khasnya untuk penggunaan
TAB SOAP...
dah nama pun SOAP...
tentulah anda dapat bayangkan bagaimana rupanya kan...
tab soap seperti dibawah  nie lah new look okay!






perkara yang pertama sekali ialah
korang mesti potong sabun tersebut kecil-kecil,
tak kan nak pakai besar-besar plak
sabun ni pun seketoi RM 70
so memang boleh tahan sampai 2-3 bulan
 kenalah pandai bajet-bajet kan.  
potong tu pun berseni sikit...hehe..(motip:nak kasi korang jimat)

reasonNYA kerana TAB SOAP nie
bersifat organik dan mudah cair.
kalau terendam dalam air..
JADI,dah potong kecil-kecil tu
then, letak dalam bekas kesukaan anda,
nampak comel aje kan!
pastikan sabun diletak di tempat kering & dalam bekas bertutp kemas...^__^.


contoh tab soap yang dipotong
(kecil lagi pun okay jer..ikut kesesuaian masing-masing)
 

Cara pemakaian:
Urut buih pembersih secara lembut pada keseluruhan muka dan leher, bilas dengan air sehingga bersih..
NOTA: Sisa-sisa makeup perlu dibersihkan terlebih dahulu dengan pencuci makeup.

tips Cara pemakaian mask:JANGAN basahkan muka, buihkan sabun, kemudian urut lembut pada kulit. Biarkan selama 5-6 minit, kemudian bilas.

Kandungan:
• Protein Glutathione, Ekstrak Mulberry, Willow Bark, Licorice, Lemon & Aloe Vera. Dijamin halal & selamaT.


so lepas ni jadilah pengguna yang bijak!!
boleh tahan lama dan jimat...

berminat just pm miracletabperlis@yahoo.com


Saturday, 17 November 2012

EX UPC & EX RADIANCE ACTIVATOR



EX ULTIMATE PERFECTING COMPLEX
RM180/30 sachets

FUNGSI :


@ Mencerahkan dan meningkatkan seri kulit. Menghapus dan mencegah pembentukan pigmentasi.
@ Anti Penuaan. Mengurangkan kedutan, menghapuskan garis-garis halus & patch kering, menegangkan kulit, meningkatkan keanjalan kulit & melindungi kulit dari UVA & UVB dan bahaya alam sekitar.
@ Anti Jerawat. Menghapuskan jerawat degil dan mengecilkan pori-pori kulit dan mengurangkan sebum.
@ Membaiki sistem kulit. Menyekat pembentukan pori terbuka, selulit dan parut.
@ Mencegah Kehilangan rambut. Merangsang pertumbuhan, menyampaikan nutrien penting untuk rambut berkilau & bersinar
@ Mengoptimum kesihatan. Meningkatkan sistem imunisasi badan, stress dan kemurungan.

Sesuai untuk semua jenis kulit, serta penyelesaian kepada semua masalah kulit. Dengan serta-merta, kulit kelihatan segar dan sihat dan berseri hanya dalam seminggu sahaja.


INGREDIENTS :
Collagen, L-Glutathione, L-Ornithine, Vitamin C, Vitamin E, Grape Seed Extract, Pine Bark Extract, Litchi Seed Extract, Peach Juice Powder, Lychee Juice Powder

Halal. No Animal Source.
Tidak sesuai untuk ibu mengandung. Boleh dimakan oleh lelaki & wanita berumur 16 tahun ke atas. Hasil boleh dilihat dalam 2 minggu.

CARA PENGAMBILAN :
Masukkan secara perlahan-lahan ke dalam mulut dan
enjoy rasa UPC yg lazat tu yer ;)


SERIOUSLYYYY, I'M FALLING IN ♥ WITH THIS AWESOME PRODUCT ;)))))))( MISS IDA

TO ODER
PLS PM OR
SMS 0194630900 (MISS IDA)


EX RADIANCE ACTIVATOR RM130/20 SACHETS

KELEBIHAN TAB EX RA :

Mencipta dan memberi seri cahaya kulitmu
Produk minuman kecantikan pertama yang diformulasikan untuk menaikkan seri kulit. EX Radiance Activator merupakan jawapan bagi mereka yang mendambakan seri kulit yang cerah sekata, bersinar sihat yang mampu memukau setiap mata memandang. Bukan itu sahaja, malah EX Radiance Activator mampu mencerahkan kulit, parut, pigmentation, sunburn, menghalang pengeluaran melanin (sel kulit gelap) yang berlebihan dan menyekatakan warna kulit. Selain dapat mengurangkan garis halus, kedut, menegangkan kulit dan mengembalikan keremajaan dan keanjalan kulit.

Kandungan:
Protein IllumiCel Complex™ – menghalang pemurungan sel kulit berlaku dengan memberikan setiap satunya nutrisi yang diperlukan seterusnya membuatkannya bercahaya dan sihat. Memberikannya traslucensi dari semua lapisan kulit, membalikan setiap sinar cahaya sehinggakan kulit kelihatan seaakan bercahaya dari dalam. Spectrum cahaya bukan sahaja dibalikkan dari permukaan kulit, tetapi juga dari dalam kulit.
Protein Fruitrix Nutrients™ – menyegarkan kulit dan membekalkan kulit dengan nutrisi buah-buahan semulajadi yang terbaik, menghalang radikal bebas menyerang kulit, memperbaiki jaringan kulit yang rosak, sehingga kulit tampak licin, muda dan bebas dari sebarang masalah.
Kedua-dua protein diadun dalam serbuk yang mudah larut serta partikel halus senang diserap oleh badan, seterusnya dihantar ke bahagian dalam kulit yang memberikan hasil dramatik dalam masa yang pantas.

Sepeket EX Radiance Activator mempunyai kandungan kaya khasiat seberat 15gram, berbanding dengan produk lain yang rata-rata hanya seberat 5gram sahaja per paket.


Semua golongan yg berumur16 tahun ke atas boleh consume Tab EX Radiance Activator, termasuk ibu2 mengandung.

BERMINAT SILA PM SAYA..UNTUK SEBARANG PERTANYAAN MAHUPUN NASIHAT..JANGAN LEPASKAN PELUANG..
ANDA JUGA MAMPU CANTIK DAN GEBU DENGAN MIRACLE TAB..rahsia kejelitaan selebriti luar ^_^

Thursday, 15 November 2012

HD AWF dan Ex Ultra BRitHgNING mASK

HD ADVANCED WHITENING FLUID


Salah satu bahan aktif HD Advanced Whitening Fluid, Komplex E861 merupakan protein yang sudah lama digunakan oleh pakar pembedahan kosmetik untuk diberikan kepada pesakit yg telah menjalani pembedahan bagi mempercepatkan penyembuhan sel, menghalang pengelapan serta meminimakan parut. Kompleks E861 yang dimodifikasi ini diadun dalam HD Advanced Whitening Fluid bagi memberikan kesan positif yang maksimum, mencerahkan kulit, menghilangkan cela sepantas 7 hari.

HD Menaikkan Seri Wajah . Tiada lagi Kulit yang Kusam dan kelihatan Tidak bermaya. HD Memperbaharui sell Kulit dengan Lembut ,sambil memperbaiki kehalusan dan kecantikan tekstur kulit.Molekul pelembab yang Unik dan Halus dalam Produk ini dapat menyerap Jauh untuk merawat kulit dan mengecilkan Pori-Pori dan bebas daripada stress serta serangan RadikaL.

Essence Pelembab dan Pencerah Ini mampu mengurangkan Ketidaksempurnaan Kulit daripada bekas luka,jerawat,,bintik-bintik penuaan & kedutan serta menyekatakan warna kulit. Membantu Menjaga dan Memelihara sel-sel Kulit walau dalam keadaan Kulit yang Rosak Teruk .

-  Mencerahkan kulit, menghapuskan bintik gelap dan menyakatakan warna kulit, menjadikan kulit bercahaya dan berseri.
-  Membantu untuk mengurangkan jeragat, meningkatkan daya tahan, kecerahan dan memperbaiki tekstur kulit, memberikan kulit sekata, bersinar, bercahaya dan lebih muda.
- Mengekalkan lembapan, menjadikan kulit lebih lembab, lembut dan halus.
- Kecerahan dan seri kulit yang pantas, mencegah kelesuan & menjadikan kulit lebih cerah bersinar, sepanjang hari
EX ULTRA WHITENING MASK

1. Mencerahkan kulit
2. Menegangkan kulit
3. Menghilangkan bintik hitam/parut
4. Mengecilkan liang roma
5. Menghaluskan kulit
6. Memberi lembapan kulit
7. Mengurangkan akne
8. Menyekatakan warna kulit
9. Mengurangkan garis halus/tompok kering
10. Menyerikan kulit (Glow)

Tuesday, 13 November 2012

Tab Soap & HD GLow Essence

SALAM..

Untuk pengetahuan semua, PRODUCT MIRACLE TAB ni ada beberapa barang iaitu ANTARANYA ialah Tab EX dan Tab XY, Tab Soap ( HOT SELLING) dan HD Glow Essence. Produck kecantikan daripada Korea ni dah lama digunakan oleh selebriti-selebriti Hollywood dan Bollywood untuk mengekalkan wajah yang cantik dan sihat. Produk ni jugak pernah dinobatkan sebagai makanan para bidadari kayangan oleh sebuah majalah Korea.Rahsia kecantikan selebriti ni menjadi tanda tanya kerana produk ni hanya boleh didapati oleh golongan selebriti dan ternama sahaja. Kini, saya  sendiri memberikan korang semua peluang untuk merasai dan alami sendiri rahsia kecantikan yang menjadi tanda tanya ini :)

jom saya kenalkan satu persatu kegunaan dan manfaat yang korang akan dapat bila memakai produk nie..




TAB SOAP

NAMA PUN TAB SOAP mesti tahu kan..sabun untuk mencuci muka..nie antara khasiat dan cara penggunaannya

KHASIAT & FUNGSI:
• Mengandungi modifikasi protein glutathione yang mampu merawat dan membersihkan kulit secara    menyeluruh
• Bersifat anti inflamasi, anti oksidan dan memainkan peranan utama dalam fungsi anti toksin
• Perlindungan daripada kesan penuaan awal, jerawat, warna kulit tidak sekata, pigmentasi, dan lain-lain
• Ejen anti radang sehingga mampu mengurangkan kemerahan, bintik hitam, dan pembengkakkan pada jaringan yang rosak sekitar kulit
• Menghilangkan jerawat dan merawat parut serta bekas jerawat
• Membuang dan menghapuskan semua racun, kuman dan kotoran yang menyerang kulit

CARA PENGGUNAAN :


•JANGAN basahkan muka, buihkan sabun, kemudian urut lembut kat kulit. Biarkan selama 5-6 minit, kemudian bilas.
•gunakan sabun 2-4 kali sehari
•Buihkan, urut kat muka, guna kat badan pon boleh, contohnya kat ketiak atau celah peha
•Biarkan dalam 2-4 minit, kemudian bilas
•Biasanya dalam minggu pertama, kulit akan rasa pedih sikit kerana sabun nak gantikan kulit bermasalah kepada kulit yang halus
•Rasa pedih tu akan hilang dengan sendirinya, muka pun akan makin lembut dan licin
•(Effect pedih pada kulit mungkin berbeza pada setiap individu)

HD GLOW ESSENCE

KHASIAT & FUNGSI :
Menaikkan seri kulit kusam serta tidak bermaya
•Memperbaharui kulit dengan lembut, sambil memperbaiki kehalusan dan kecantikan tekstur kulit
•Molekul pelembab unik yang halus dalam product ni dapat diserap jauh untuk merawat kulit disamping mengecilkan pori-pori dan bebas daripada stress serta serangan radikal
•Essence pelembab dan pencerah ni mampu mengurangkan ketidaksempurnaan kulit wajah daripada bebas luka dan jerawat
•Mengurangkan bintik-bintik penuaan dan kedutan serta menyekatakan warna kulit
•Memelihara dan menjaga sel-sel kulit
•Tidak menyumbat pori, tiada pewarna dan pewangi tambahan
•Diuji di bawah kawalan dermatologis
•Hd Glow Essence ni sesuai untuk semua jenis kulit termasuk jenis kulit yang sensitif

CARA PENGGUNAAN :
•Gunakan HD selepas mencuci muka (disyorkan menggunakan TAB SOAP)
•Titikkan HD ke tapak tangan yang bersih, kemudian ratakan ke seluruh wajah dan leher dengan perlahan-lahan
•HD boleh digunakan bersama toner/pelembab/krim/make-up


kalau baca aje mesti rasa teruja kan..kalau berminat just pm aje saja di komen di bawah or email miracletabperlis@yahoo.com

produk-produk miracletab

TAB SOAP RM70

HD GLOW ESSENCE RM80



HD ADVANCED WHITENING FLUIT RM100



EX ULTRA BRIGHTENING MASK RM160


UNTUK SEBARANG TEMPAHAN MAHUPUN PERTANYAAN SILA EMAIL DI miracletabperlis@yahoo.com.

komen di sini juga di terima...

miracle tab perlis

assalammualaikum...

saya memperkenalkan satu produk baru
MIRACLE TAB
sedang panas dipasaran..
sangat sesuai untuk semua jenis kulit...
setelah mendapat permintaan
dari pelanggan-pelanggan
saya sediakan blog ini khas untuk pelanggan
yang ingin membeli dan mendapatkan produk ini..
bagi memudahkan
urusan jual beli antara saya dan anda..

terima kasih kerana sudi membeli produk ini dari saya..

MIRACLE TAB satu keajaipan yang kita semua patut miliki..!
sesungguhnya kecantikan itu hak milik setiap insan..